VÍDEO RESUM de la III Jornada de la Càtedra RSU de la UdG

Càtedra de Responsabilitat Social Universitària
11/06/2019

Aquest vídeo mostra un resum del contingut de la III Jornada de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG, que es va celebrar a Girona el 22 de febrer de 2019, amb l’objectiu de proposar a totes les entitats, institucions i empreses de la comarca del Gironès a participar en un estudi que mostri que aquesta comarca és un Territori Socialment Responsable.

En ell hi trobareu entrevistes a diferents participants, i un resum de la conferència impartida pel Sr. Martí Casadesús, catedràtic de la UdG, director de l’Agència Catalana de Qualitat Universitària (AQU) i membre del Consell Assessor de la Càtedra, sobre: Indicadors per a mesurar l’impacte de la Responsabilitat Social a la comarca del Gironès. També un resum de la conversa que van mantenir, l’ex-entrenador i ex-seleccionador de futbol i membre del Comitè de Responsabilitat Social de la Reial Federació Espanyola de Fútbol, Sr. Vicente del Bosque, i el periodista Sr. Josep M. Fonalleras, presentada pel Sr. Francesc Francisco-Busquets, sobre la necessitat que cadascun de nosaltres siguem responsables socialment des dels nostres àmbits i responsabilitats.

Tipus publicació: Vídeo

Altres Publicacions