VIII ENCUENTRO DE LA RED DE CÁTEDRAS SANTANDER DE RESPONSABILIDAD SOCIAL

18/10/2017

Hora: 10:00

Lloc: Sala del Consejo Social, Universidad de Alcalá

La VIII Trobada de la Red de Cátedras Santander de RSC, organitzada per la Cátedra de Responsabilidad Social Corporativa de la UAH i la mateixa universitat, s'ha portat a terme el 18 d'octubre de 2017 a la Sala del Consell Social de la Universitat d'Alcalà. M. Rosa Terradellas, directora de la Càtedra RSU de la UdG i Maria Helena Benito, responsable de l'àmbit de Responsabilitat Corporativa de la Càtedra RSU, van participar a la Trobada.

La inauguració ha estat a càrrec de D. Fernando Galván Reula (Rector de la UAH), D. Alfredo Albaizar (Director de Relacions Institucionals i Mecenatge i Santander Universidades España) i Elena Mañas (Directora de la Cátedra de RSC de la UAH).

La Jornada s'ha centrat, principalment, en l'Economia Circular, donant pas a ponències i una taula rodona sobre aquesta temàtica:

• “Introducció al concepte d'Economia Circular” per D. Javier Carrillo Hermosilla (Professor Titular i Investigador de la Cátedra de RSC de la UAH).

• “L'Economia Circular a Espanya” per Sra. Adelaida Sacristán (Directora d'Estudis i Gestió del Coneixement de la Fundació COTEC per a la Innovació).

• “Cas d'èxit” per Sra. Qi Kai Sheng Lu (Resources and Energy Independence Leader de l'equip de Sostenibilitat d'IKEA Ibérica).

• Taula rodona i torn de preguntes i respostes dels assistents.

Abans de la Clausura de la VIII Trobada, es va reunir el Comitè Editorial de la Red de Cátedras presidit per D. Luis Monge (Relacions Institucionals, Comunicacions i Sostenibilitat de Santander España) i es va debatre l'organització del proper Curs d'Estiu de la Red i la 4a Convocatòria dels Premis de Responsabilitat Social Corporativa.

Finalment, la Trobada ha acabat amb una visita guiada per Alcalá de Henares.