VII Congreso Universidad y Cooperación al Desarrollo

Data: Del 29/03/2017 al 31/03/2017

Lloc: Universidad Autónoma de Madrid

Membres de la Càtedra RSU de la UdG, van presentar al VII Congreso Universidad y Cooperación al Desarrollo el treball que es porta a terme per potenciar la competència transversal de la sostenibilitat en la formació universitària, mitjançant processos de co-creació amb la societat civil.

El congrés va tenir lloc a la Universitat Autònoma de Madrid entre el 29 i el 31 de març de 2017 i està organitzat per la Conferència de Rectors de les Universitats Madrilenyes, amb la col·laboració de l'OCUD i Crue Internacionalización y Cooperación.

El congrés va tenir l'objectiu de fer una reflexió estratègica sobre la integració dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en la Universitat. Podeu llegir tota la informació sobre el VII Congreso Universidad y Cooperación al Desarrollo a la pàgina web oficial.