Nova edició de Girobòtica per promoure un planeta més sostenible

26/03/2017

Lloc: Escola Politècnica Superior - UdG

La Càtedra de RSU va col·laborar a la cloenda de la quarta edició de Girobòtica, el 26 de març de 2017, per promoure un planeta més sostenible. La Càtedra de Responsabilitat Social Universitària ha estat la patrocinadora juntament amb el Consell Social de la UdG, l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i l’editorial Barcanova.

Girobòtica és una iniciativa de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Girona adreçat a nens i nenes d'educació primària (de 6 i 12 anys) de les escoles de les comarques gironines. La seva finalitat és promoure el treball en equip, la innovació, la creativitat i l'emprenedoria, despertar la curiositat i fomentar l'interès per la ciència i la tecnologia.

Podeu llegir la notícia a la pàgina web de la UdG y podeu consultar les fotografies a aquest enllaç.