Jornada de Co-Creació per debatre l'Educació per a la Sostenibilitat

27/01/2017

Hora: 12h

Lloc: Restaurant "La Rosaleda-Jardí Degustació" de Girona

Primera Jornada de Co-Creació per debatre l'Educació per a la Sostenibilitat, organitzada per la Càtedra de RSU.

Durant la trobada, inaugurada per Francesc Roca, Vicerector de Política Acadèmica i Docència de la UdG, es va tractar la importància que té la sostenibilitat per la vida del planeta i per garantir la seva existència a les futures generacions i de com aquesta s’ha d’incloure en la formació dels universitaris.

El principal motiu de la jornada va ser contribuir a promoure innovacions en el disseny de les competències i les metodologies que es porten a terme a la Universitat per incloure de manera efectiva la sostenibilitat com a competència transversal. Amb el suport del Vicerectorat a grups de recerca com GRECA, la Càtedra de RSU, l’Oficina Verda, etc. es podran impulsar aquests debats que seran útils per millorar l’educació per la sostenibilitat a la UdG.