Constitució de la Comissió de RSU de l'ACUP

Data: Del 10/04/2015 al 31/05/2015

Constitució  i primera reunió la Comissió de Responsabilitat Social Universitària (RSU) de l’ACUP. Aquesta Comissió la conformen dos representants de cadascuna de les universitats que formen part de l’ACUP.

Els seus objectius són: ampliar el concepte de la RSU i incorporar-la dins l’estratègia de les nostres universitats; esdevenir paraigua d’iniciatives i temes diversos (cooperació universitària per al desenvolupament, educació per al desenvolupament, aprenentatge servei, gestió de residus, campus sostenibles i saludables, entre altres) i reconèixer al mateix temps la diversitat i donar cabuda a aquestes iniciatives en diferents subgrups; i establir sinergies i projectes conjunts amb la GUNI, també vinculada a l’ACUP.

La directora de la Càtedra de RSU de la UdG és una de les representants de la UdG en aquesta Comissió.