4a. Tertúlia Social-Sopar

Lloc: Restaurant La Rosaleda- Jardí Degustació

Preu: 10€

Inscripcions

La directora de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG, M. Rosa Terradellas, i la Coordinadora de la Federació Catalana de Voluntariat Social a les comarques de Girona, Maria Solés, us conviden a la 4a. Tertúlia Social-Sopar al Restaurant La Rosaleda- Jardí Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona, el proper dijous 4 d’abril de 2019 a les 19.30 h, per tractar sobre:

Podem prescindir dels drets socials?

Participarà com a ponent-convidat, el Sr. Marco Aparicio Wilhelmi, professor de Dret Constitucional de la Universitat de Girona i president de l’Observatori DESC (Drets Econòmics Socials i Culturals). Presentarà l’acte el Sr. Pau Lanao Reverter, periodista de El Punt Avui.

El preu del sopar és de 10€ . Caldrà fer-lo efectiu en el mateix sopar. Com que l’aforament és limitat , us agraïm que confirmeu la vostra assistència fent la vostra inscripció al següent formulari:https://forms.gle/8oVVpgyyNSv1HpLSA

Clica aquí per veure la invitació: /admin/js/kcfinder/upload/files/Target%C3%B3%204a.%20Tert%C3%BAlia-Sopar.pdf